نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس - 20 مرداد

اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس - 20 مرداد

پیدا کردن یک بازیکن به عنوان جانشین پوگبا، جدی ترین برنامه ی سران یوونتوس در باقیمانده ی زمان نقل و انتقالات تابستانی می باشد و برای این مهم نیز زمان زیادی باقی نمانده است. در ادامه مهم ترین اخبار ترانسفر باشگاه یوونتوس را بررسی خواهیم کرد.

 

نمانیا ماتیچ جدی ترین گزینه ی سران یووه می باشد و بر اساس آخرین اخبار:

 

یوونتوس ملاقاتی را با مدیر برنامه های این بازیکن ترتیب داده ولی باشگاه چلسی به صراحت اعلام کرده که این بازیکن فروشی نیست ولی سران یووه تصمیم دارند ابتدا رضایت این بازیکن را جلب کنند و سپس به سراغ مدیران تیم آبی پوش بروند.

 

رقابت برای گابی گل به بالاترین حد خود رسیده و توتویووه نوشت:

 

رقابت تیم های بارسلونا، اینتر و یوونتوس برای جذب گابی گل بسیار حساس شده ولی امروز خبر رسید که باشگاه لستر سیتی با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب این بازیکن شده و رقابت را برای تیم های خواهان وی سخت کرده است.

 

لئوناردو بونوچی با رد پیشنهاد سنگین منچستر سیتی باعث شد تا محبوبیت خود را در میان هواداران یووه افزایش دهد. بر اساس آخرین اخبار:

 

سران تیم یوونتوس در نظر دارند تا به زودی پیشنهادی جدیدی به این بازیکن ارائه دهند و دستمزد وی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. پیش بینی می شود دستمزد این بازیکن ارزشمند به 4.5 الی 5 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

 

موندو دیپورتیو امروز نوشت:

 

ایسکو یکی از بازیکنانی است که دوباره در لیست خرید تیم یوونتوس قرار گرفته و مدیران یووه در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند.

 

یوونتوس در بازی دوستانه ی قبلی خود مقابل تاتنهام انگلیس قرار گرفت و این مسابقه باعث شد تا الگری یکی از بازیکنان حریف را بپسندد. توتو امروز گزارش داد:

 

نمایش خوب نبیل بن طالب بازیکن 21 ساله ی باشگاه تاتنهام در این بازی باعث شد تا الگری از مدیران یووه درخواست کند تا شرایط وی را برای پیوستن به تیم یوونتوس سوال کنند و پیگیر داستان انتقال وی باشند. گفته می شود الگری علاقه ی خاصی به بازی این بازیکن دارد و خواهان جذب هرچه سریع تر او شده است.

 

گازتا امروز گزارش داد:

 

مائوریسیو ایزلا بازیکن شیلیایی تیم کالیاری در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد و فردا ضمن عقد قرارداد، در اولین جلسه ی تمرینی این تیم شرکت خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: